Τα τελευταία χρόνια τα social media έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας καθώς ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι τα χρησιμοποιούν καθημερινά. Ένα μέσο το οποίο αποκτά συνεχώς όλο και περισσότερους θαυμαστές είναι το Instagram, στο οποίο μπορείτε ναι μεν να διαφημιστείτε, αλλά και να βοηθήσετε το κοινό να σας μάθει καλύτερα. Πως θα γίνει όμως αυτό; Instagram Stories Το κοινό που παρακολουθεί Instagram Stories αυξάνεται κάθε μέρα και πιο πολύ. Η αμεσότητα που προσφέρουν και το πιο «χαλαρό» περιεχόμενο κάνει τους χρήστες να αισθάνονται πιο κοντά με τους ανθρώπους των οποίων βλέπουν τα Instagram Stories. Αυτή την αμεσότητα μπορείτε να εκμεταλλευτείτε και εσείς για την επιχείρησή σας,καθώς τα Instagram Stories είναι ένα καλό μέσο για να μοιράζεστε λεπτομέρειες για τα επόμενα βήματά σας ή στοιχεία για τον χώρο εργασίας, έτσι ώστε να νιώσουν οι followers σας αλλά και οι πελάτες σας οικεία. Επιπλέον, μπορείτε να ζητήσετε τη γνώμη τους μέσω των Instagram Polls ,καθώς με τον τρόπο αυτό, τους δείχνετε ότι η γνώμη τους μετράει και ότι ενδιαφέρεστε να μένουν πάντα ικανοποιημένοι. Τα Instagram Stories βοηθάνε στο να σας μάθει το κοινό σας καλύτερα και να αναπτύξετε πιο δυνατές σχέσεις. Instagram TV (IGTV) Το καλοκαίρι του 2018 το Instagram παρουσίασε το IGTV, μια πλατφόρμα που είναι σχεδιασμένη κυρίως για τα κινητά τηλέφωνα και επιτρέπει τη δημοσίευση των βίντεο με μεγαλύτερη διάρκεια, σε κάθετη μορφή. Στο IGTV έχετε το προνόμιο,ότι τα βίντεο δεν σβήνονται σε 24 ώρες και μπορείτε να δημοσιεύσετε αποκλειστικό περιεχόμενο της επόμενης δουλειάς που ετοιμάζετε ,ώστε να δώσετε στους followers σας μια μικρή γεύση για το τι να περιμένουν, αλλά και να τους ανακοινώσετε νέα σχετικά με την επιχείρησή σας. Shoppable posts Το Instagram πρόσφατα εισήγαγε τα Shoppable posts όπου βοηθάνε τον χρήστη να αγοράσει άμεσα τα προϊόντα που θα δει και θα του αρέσουν. Βλέποντας ένα post που περιέχει το προϊόν που τους αρέσει με ένα πάτημα πάνω στην εικόνα, μπορούν να μάθουν για την τιμή του και αν ενδιαφέρονται με άλλο ένα πάτημα στην εικόνα όπου θα μεταφερθούν στον ιστότοπο όπου θα μπορούν να πραγματοποιήσουν την αγορά. Αυτά τα posts λοιπόν ,διευκολύνουν τόσο τους χρήστες όσο και τις επιχειρήσεις. Οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να κάνουν τις αγορές τους χωρίς να χρειαστεί να βγουν από το σπίτι τους και οι επιχειρήσεις μπορούν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους απλά με ένα post στο Instagram. Τέλος, το Instagram είναι ένα μέσο ευχάριστο για τους χρήστες αλλά και χρήσιμο και για τις επιχειρήσεις αφού συνέχεια παρουσιάζει χρήσιμα εργαλεία που μπορούν να σας βοηθήσουν στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας, γι’ αυτό stay tuned for more!

1. Buffer for assumptions and variances

If you haven’t built the model yourself, its well worth investing the time to understand its mechanics — i.e. what are the data sources and how are they applied to produce an output? Ideally, most models should have a buffer in a range where a set of options might sit. A basic modelling principle which requires a thorough understanding of the quality of the data, the context of the business and how it might impact the overall result. For instance, you might apply a 20% contingency buffer to an opex forecast to factor incidentals, or use industry benchmarks for a valuation to include worst and best case scenarios around the actual value.

There’s a clear story here. Adding a buffer to a model says this model isn’t perfect, but there’s a science to how we manage the downside of assumptions or variability in the data.


2. Test alternate worlds

p>The fun with modelling is in playing with variables to produce different scenarios — be it changing prices, rates of return, stock variances, labor utilisation or even failed projects. You might do this with fancy Monte Carlo simulations (which I’ve never got right!), or manually change a model’s inputs to test its impact on the final outcome.

We create stories through these scenarios. How would the outcome differ if we canned a project half-way through its lifespan? What would happen if the price of wool suddenly skyrocketed up by 80%? What would happen if we acquired company Y instead of company X…or both?

Creating alternate worlds with our models allows us to make decisions about the risks we need to mitigate and the extent to which we might want to control variables depending on their relative impact.


3. Clinch it with a business case

A model becomes meaningful when it inspires action. Action which comes from a decision. A decision which comes from seeing an opportunity that ties directly with a business and social need.

A model is ultimately used to make recommendations on a set of initiatives, drawing upon the vision and strategic intent of the enterprise. But it takes a lot to get to the final cut. It takes a deep understanding of factors that would disrupt the organisation internally, in the broader industry and how these factors translate to a problem statement and call for action.

The recommendations itself must tell a story through a solid business case. It tells us:

  • Purpose and need
  • Opportunity costs (of choosing one initiative of another)
  • Risk mitigation
  • Measuring performance

At the end of the day, the model is really only a small part of a pitch. The story is in the detail, the assumptions, the data sources and all the little nuances which contextualise its existence.

Επόμενο
Τι είναι το Social Media Marketing (SMM)