Τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε για την δουλειά μας είναι Adobe Photoshop, Corel Draw, Illustrator, Adobe Indesign, Cinema 4D, ACDSEE Photo Editor
Graphic Design
Decorating Brands for Bright Future
Τα Γραφικά μας
Τα παρακάτω Link

The Challenge
Κάθε επιχείρηση έχει ένα δικό της χρώμα και λογότυπο, και αυτό την κάνει να ξεχωρίζει.
Η μόδα αλλάζει συνεχώς. Το ενδιαφέρον του κόσμου κεντρίζεται με καινοτόμα χρώματα και σχήματα.
Το λογότυπο οφείλει να ακολουθήσει τις νέες τάσεις.
Στην πραγματικότητα,οι αλλαγές θα πρέπει να γίνονται ζυγισμένα,καθώς απαιτούνται έρευνες τόσο του αγοραστικού κοινού,όσο και των σύγχρονων τάσεων. Σε μία περίπτωση η αλλαγή μπορεί να πετύχει, ενώ σε κάποια άλλη όχι. Υπάρχουν παρ’ όλα αυτά αρκετοί παράγοντες που μπορούν να βοηθήσουν στην λήψη μίας σωστής απόφασης.
Υποσυνείδητο μήνυμα
Τι μηνύματα θα περνάει στο κοινό το λογότυπο που έχετε;
Οι λόγοι για ανανέωση, μπορεί να πηγάζουν από το γεγονός ότι η εταιρεία τελεί υπό νέα διεύθυνση,ή παράλληλα ότι δραστηριοποιείται σε μεγαλύτερη κλίμακα από ότι παλιότερα και πρέπει να αντανακλάται το εύρος της επιχείρησης (πχ. πανελλήνια αντί για τοπική αγορά ή ένταξη στα Social Media).
- Αν βρίσκετε τα παραπάνω ανεπαρκή, είναι σίγουρα ένας λόγος να ανανεώσετε την εταιρική σας ταυτότητα.
- Αν έχετε αλλάξει χρώματα στην ιστοσελίδα σας,αναγκαστικά θα πρέπει να γίνει αναθεώρηση του Λογοτύπου.
- Αν οι αλλαγές στα προϊόντα είναι η μόνη λύση για την επιβίωση της εταιρίας, η αλλαγή ή η αναπροσαρμογή της ταυτότητάς σας είναι αναγκαία.
Το χρονικό διάστημα
Ποιο είναι το χρονικό διάστημα που δραστηριοποιείται η επιχείρηση, πόσο “βαθιά” έχει ενταχθεί στην Digital κουλτούρα;
Αν το κοινό γνωρίζει ένα συγκεκριμένο σήμα για μικρό χρονικό διάστημα, το να πραγματοποιήσετε αλλαγές είναι το ιδανικότερο.
Πλέον η αλλαγή του Λογοτύπου ή των χρωμάτων της εταιρίας δεν αποτελεί ρίσκο να χάσετε το κοινό σας, μιας και η σωστή δόμηση της ιστοσελίδας με SEO, SMM κλπ τεχνικές , βοηθάνε στην ενημέρωση του πελάτη παρ΄όλες τις αλλαγές που θα κάνετε.
Το κοινό
Τι γνωρίζεται για το κοινό σας ;
Αν έχετε μία άμεση και φιλική προσέγγιση τότε καλό είναι να συμβουλευτείτε τους πελάτες σας για την αλλαγή.Σε αυτό το κομμάτι,έρχονται να βοηθήσουν τα Social Media. Πολλές φορές το κοινό έχει συνηθίσει τόσο πολύ το λογότυπο της εταιρείας, που είναι κάθετα αντίθετο σε οποιαδήποτε αλλαγή ωστόσο,η δοκιμή ερώτησης του κοινού μπορεί να βοηθήσει να μάθετε την άποψη του κόσμου.
Ένα λαμπρό παράδειγμα σε αυτή τη περίπτωση αποτέλεσαν τα Starbucks όταν το 2011 αποφάσισαν να αλλάξουν το λογότυπο τους, έτσι ώστε να μην αναφέρεται το όνομα της εταιρείας και η λέξη “coffee”. Το κοινό αντέδρασε πολύ αρνητικά για αυτή την ανανέωση, χωρίς όμως να προκληθεί κάποιο αρνητικό αποτέλεσμα. Όποιος και να ήταν ο λόγος που η εταιρία έκανε αυτή την αλλαγή, το κοινό εναρμονίστηκε με την νέα ιδέα.
Οι τροποποιήσεις
Τι είδους τροποποιήσεις σκέφτεστε να εφαρμόσετε;
Ένα λογότυπο, όπως και η ανανέωση των γραφικών, αποτελείται συνήθως από χαρακτηριστική γραμματοσειρά, σχήματα και χρώματα.
Η ανανέωση ενός λογότυπου δε σημαίνει απαραίτητα την ολική ανασχεδίασή του. Σαφώς μπορείτε να τα αλλάξετε όλα ή ορισμένα στοιχεία, ανάλογα με τις ανάγκες σας. Μία ακόμα λύση είναι να εφαρμόζετε μικρές αλλαγές με το πέρασμα του χρόνου. Έτσι, θα λαμβάνονται πιο ασφαλείς αποφάσεις και αν μετανιώσετε για κάτι μπορείτε εύκολα την επόμενη φορά να το διορθώσετε.
Η χρήση
Σε περίπτωση όπου το αρχικό λογότυπο εξυπηρετούσε ορισμένους σκοπούς ,ή μια γκάμα προϊόντων όπου πλέον δεν επαρκεί, ή έχουν προστεθεί νέες υπηρεσίες.
Για παράδειγμα, μπορεί να είχατε ένα eShop ή ένα ξενοδοχείο και να είχατε δημιουργήσει ένα λογότυπο ώστε να φαίνεται πολύ εντυπωσιακό στην ιστοσελίδα σας. Τώρα όμως είστε καταχωρημένος σε μηχανές αναζήτησης όπως το skroutz.gr ή το booking.com και το λογότυπό χάνεται ανάμεσα σε πλήθος σημάτων των ανταγωνιστών.
Το κόστος
Σίγουρα η ανανέωση του λογότυπου είναι μία ευχάριστη σκέψη, αφού στόχος κάθε επιχείρησης είναι να βελτιώνεται συνεχώς. Πρέπει όμως να σκεφτείτε πόσο θα σας κόστιζε αυτή η αλλαγή.
Αν το λογότυπό εμφανίζεται αποκλειστικά και μόνο σε ψηφιακά μέσα (πχ. ιστοσελίδα, social media κ.α.) τότε δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, εφόσον οι αλλαγές αυτές είναι εντελώς δωρεάν όσον αφορά την καταχώρηση τους.
Αν όμως το σήμα σας υπάρχει και σε έντυπη μορφή (πχ. επαγγελματικές κάρτες, επιστολόχαρτα, ταμπέλα κ.α.), τότε καλό είναι να συνυπολογίσετε και όλα τα επιπλέον έξοδα, αφού η μετάβαση πρέπει να είναι συνολική για να μην υπάρξει σύγχυση στο κοινό.